Alla inlägg under september 2012

Av Akward. Moment - 23 september 2012 10:37

jag låssas vara sjuk idag för jag ville inte ut .

jag är så trött på att alla ska dömma folk och jag borde  bli bättre på det själv men jag kan inte hjälpa det ! jag tänker hela tiden att jag inte ska men då gör jag det ändå min mamma tjatar om att jag ska gö rätt för mig och hon tycker jag uttrycker mig fel helatiden men hon får axeptera vem och hur jag är !  till alla ni som är mobbade komentera gärna jag blev mobbad sen jag gick i 2 :an men sen flyttade K till jämtland i ett år men nu är han tbx ... :( jag vet inte vad jag ska gö får vell gö som A säger att jag ligger lågt och tänker på studierna sen kan man spöa skiten hur honom /henne .För då har man redan betygen och dom kan inte ändra när man fått  dom :p

jag har lovat att alla får vara anonyma men skriver första bokstaven iaf.    det är många som kommer och frågar vem som är snyggast i klassen och så men om jag ska vara ärlig finns det bara en snygg men det är faktist insidan som räknas !

om ni har funderingar så komentera gärna och fråga vad som hällst !

puss o kram thatgirl !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards